Αρχική > Υποστηριξη > Άρθρα χρήσης WEB SMS > Πλήρης Οδηγός για την Επιτυχημένη Προετοιμασία της Επιχείρησής σας για την Black Friday
- 26 Οκτ. 2024

Η Black Friday αποτελεί την πιο σημαντική εμπορική ευκαιρία του χρόνου για πολλές επιχειρήσεις.

Με τους καταναλωτές έτοιμους να ξοδέψουν χρήματα αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές, η σωστή προετοιμασία της επιχείρησής σας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Ακολουθεί ένας οδηγός για το πώς να προετοιμάσετε σωστά τη στρατηγική σας για να πετύχετε τη μέγιστη απόδοση.

Μάθετε γιατί Αξίζει μια Επιχείρηση να Ασχοληθεί με την Black Friday

Η Black Friday είναι μια από τις σημαντικότερες εμπορικές περιόδους, καθώς προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να αυξήσουν δραστικά τις πωλήσεις τους. Πελάτες, τόσο νέοι όσο και υπάρχοντες, είναι σε εγρήγορση για μεγάλες προσφορές και ειδικές εκπτώσεις. Αυτό δίνει στις επιχειρήσεις τη δυνατότητα:
  • Να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα της μάρκας τους
  • Να προσελκύσουν νέους πελάτες με ελκυστικές προσφορές
  • Να ρευστοποιήσουν στοκ προϊόντων που μπορεί να έχουν συσσωρευτεί
Με την κατάλληλη στρατηγική, η Black Friday μπορεί να προσφέρει μεγάλη επιστροφή επένδυσης (ROI) και να αποτελέσει την αρχή μιας μακροχρόνιας σχέσης με τους νέους πελάτες.

Προετοιμασία Στρατηγικής

Η σωστή στρατηγική για τη Black Friday είναι το κλειδί για την επιτυχία. Ακολουθούν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να οργανώσετε μια αποδοτική καμπάνια.

1. Επιλογή Καναλιών Επικοινωνίας: Viber ή SMS;

Η επιλογή του κατάλληλου καναλιού επικοινωνίας είναι απαραίτητη για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας. Τόσο τα SMS όσο και τα Viber μηνύματα έχουν πλεονεκτήματα.

  • SMS: Είναι ιδανικά για σύντομα, άμεσα μηνύματα και έχουν εξαιρετικά υψηλό ποσοστό ανοίγματος. Οι πελάτες διαβάζουν σχεδόν όλα τα SMS που λαμβάνουν, πράγμα που τα καθιστά εξαιρετικό εργαλείο για γρήγορη επικοινωνία.
  • Viber: Επιτρέπει μεγαλύτερο αριθμό χαρακτήρων (μέχρι 1000) και προσφέρει τη δυνατότητα προσθήκης εικόνων, κουμπιών και πολυμέσων, κάνοντάς το ιδανικό για πιο πλούσια μηνύματα και εντυπωσιακή παρουσίαση προσφορών.

2. Πόσες Αποστολές να Κάνετε;

Είναι σημαντικό να καθορίσετε πόσα μηνύματα θα στείλετε για να μην ενοχλήσετε τους πελάτες σας, αλλά ταυτόχρονα να μείνετε στο μυαλό τους κατά τη διάρκεια της Black Friday.

  • Πριν από την Black Friday (Teaser): Στείλτε ένα ή δύο μηνύματα υπενθύμισης για να προετοιμάσετε τους πελάτες σας για τις προσφορές.
  • Κατά τη διάρκεια της Black Friday: Στείλτε τουλάχιστον ένα μήνυμα την ημέρα με τις πιο σημαντικές προσφορές.
  • Σαββατοκύριακο μετά την Black Friday Ένα follow-up μήνυμα για όσους δεν αγόρασαν ακόμα, προσφέροντας επιπλέον κίνητρα.
  • Cyber Monday: Στείλτε ένα τελευταίο μήνυμα με ειδικές εκπτώσεις για τους πελάτες σας που αγόρασαν ή ακόμα και για εκείνους που δεν έκαναν αγορές.

3. Άνοιγμα Λογαριασμών Viber ή SMS

Αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό σε αυτά τα κανάλια, προγραμματίστε την ενεργοποίησή τους.

  • Λογαριασμός Viber: Η δημιουργία επίσημου λογαριασμού στο Viber απαιτεί περισσότερες ημέρες για έγκριση, οπότε ξεκινήστε αυτή τη διαδικασία νωρίς.
  • Λογαριασμός SMS: Η δημιουργία λογαριασμού στο Smsbox απαιτεί λιγότερο από ένα λεπτό.

4. Προετοιμασία Προσφορών για την Black Friday

Οι προσφορές που θα κάνετε κατά τη διάρκεια της Black Friday πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένες ώστε να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Εξετάστε τα παρακάτω σημεία:

  • Ποσοστό Εκπτώσεων: Καθορίστε τι έκπτωση μπορείτε να προσφέρετε. Οι εκπτώσεις από 30% έως 70% είναι συχνές και οι καταναλωτές τις περιμένουν. Φροντίστε να είναι ανταγωνιστικές αλλά και βιώσιμες για την επιχείρησή σας.
  • Προσφορές με Περιορισμένη Διαθεσιμότητα: Δώστε έμφαση σε περιορισμένα αποθέματα ή ειδικές προσφορές «μόνο για σήμερα» για να ενισχύσετε την αίσθηση του επείγοντος.
  • Δημιουργία Κινήτρων: Προσθέστε έξτρα κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή ή εκπτωτικά κουπόνια με μελλοντικές αγορές, για να παρακινήσετε τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα.

5. Προετοιμασία Website, e-Shop, γραφιστικών για την Black Friday

Η προετοιμασία του website ή e-shop σας είναι το ίδιο σημαντική με τη στρατηγική αποστολής μηνυμάτων. Οι πελάτες πρέπει να βρουν ένα καλοσχεδιασμένο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα όταν επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.

Γραφιστικές Εργασίες

  • Ειδικά Banner: Προετοιμάστε εντυπωσιακά γραφικά για τη Black Friday που θα προωθήσουν τις εκπτώσεις και θα ενθαρρύνουν τους επισκέπτες να αγοράσουν.
  • Viber Μηνύματα: Αν σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε Viber, συνεργαστείτε με τον γραφίστα σας για να δημιουργήσετε ελκυστικά πολυμέσα (εικόνες, κουμπιά) που θα συνοδεύουν τις προσφορές σας.
  • Δημιουργία Κινήτρων: Προσθέστε έξτρα κίνητρα, όπως δωρεάν αποστολή ή εκπτωτικά κουπόνια με μελλοντικές αγορές, για να παρακινήσετε τους πελάτες να αγοράσουν περισσότερα.

Τεχνικές Εργασίες

  • Landing Page Προσφορών: Δημιουργήστε μια ειδική σελίδα προσφορών όπου οι πελάτες θα μπορούν να δουν όλες τις εκπτώσεις σας συγκεντρωμένες. Σιγουρευτείτε ότι η σελίδα φορτώνει γρήγορα και είναι εύκολη στη χρήση.
  • Σύστημα με Κουπόνια: Αν πρόκειται να χρησιμοποιήσετε εκπτωτικά κουπόνια, προγραμματίστε το σύστημα ώστε οι κωδικοί να λειτουργούν άψογα κατά τη διάρκεια της Black Friday. Οποιαδήποτε τεχνική δυσλειτουργία μπορεί να απογοητεύσει τους πελάτες σας.

Αυξήσετε τις Πωλήσεις σας την Black Friday

Καλέστε μας στο 28210 41298 για να μάθετε πως!