Με τους καταναλωτές έτοιμους να ξοδέψουν χρήματα αναζητώντας τις καλύτερες προσφορές, η σωστή προετοιμασία της επιχείρησής σας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις και να προσελκύσετε νέους πελάτες. Ακολουθεί ένας οδηγός για το πώς να προετοιμάσετε σωστά τη στρατηγική σας για να πετύχετε τη μέγιστη απόδοση.
Η σωστή στρατηγική για τη Black Friday είναι το κλειδί για την επιτυχία. Ακολουθούν τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε για να οργανώσετε μια αποδοτική καμπάνια.
Η επιλογή του κατάλληλου καναλιού επικοινωνίας είναι απαραίτητη για να μεγιστοποιήσετε την απόδοση της καμπάνιας σας. Τόσο τα SMS όσο και τα Viber μηνύματα έχουν πλεονεκτήματα.
Είναι σημαντικό να καθορίσετε πόσα μηνύματα θα στείλετε για να μην ενοχλήσετε τους πελάτες σας, αλλά ταυτόχρονα να μείνετε στο μυαλό τους κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Αν δεν έχετε ήδη λογαριασμό σε αυτά τα κανάλια, προγραμματίστε την ενεργοποίησή τους.
Οι προσφορές που θα κάνετε κατά τη διάρκεια της Black Friday πρέπει να είναι καλά σχεδιασμένες ώστε να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερους πελάτες. Εξετάστε τα παρακάτω σημεία:
Η προετοιμασία του website ή e-shop σας είναι το ίδιο σημαντική με τη στρατηγική αποστολής μηνυμάτων. Οι πελάτες πρέπει να βρουν ένα καλοσχεδιασμένο και λειτουργικό ηλεκτρονικό κατάστημα όταν επισκεφθούν την ιστοσελίδα σας.