Αρχική > Υποστηριξη > Συχνες Ερωτησεις

FAQ

Οι πιο συχνές ερωτήσεις (και απαντήσεις) για την μαζική αποστολή sms βρίσκονται εδώ.

Ολες οι Κατηγοριες

Για να κάνετε μια μαζική αποστολή sms χρειάζονται 3 πράγματα:
1) Να ορίσετε τον αποστολέα
2) Να γράψετε το κείμενο του sms
3) Να προσθέσετε τη λίστα με τα τηλέφωνα τα οποία θέλετε να παραλάβουν το sms
Είναι το κείμενο που θα φαίνεται στο τηλέφωνο αυτού που θα λάβει το sms. Σαν όνομα αποστολέα μπορείτε να βάλετε μέχρι 11 λατινικούς χαρακτήρες ή μέχρι 13 ψηφία.
Το κείμενο του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 612 ελληνικοί ή λατινικοί χαρακτήρες. Η χρέωση είναι διπλή για τα μηνύματα από 161 έως 306 χαρακτήρες, τριπλή από 307 έως 459 και τετραπλή από 460 έως 612. Οι χαρακτήρες : € , [ , ], { , } , ~ , ^ , | και \ απαιτούν μεγαλύτερο μέγεθος και λαμβάνονται σαν 2 χαρακτήρες.
Υπάρχουν 3 διαθέσιμοι τρόποι να προσθέσετε παραλήπτες σε μία αποστολή:
1) Να τους πληκτρολογήσετε (ισχύει για μέχρι 10 τηλέφωνα)
2) Να ανεβάσετε ένα αρχείο που περιέχει τα τηλέφωνο ( υποστηρίζονται αρχεία .xls, .xlsx, .txt, .csv)
3) Επιλέγοντας μία ή περισσότερες ομάδες ή τμήμα της από της ομάδες επαφών που έχετε ορίσει ήδη.
Ναι. Από τη σελίδα της αποστολής sms μπορείτε να προγραμματίσετε μια αποστολή. Θα πρέπει να επιλέξετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε αυτή να γίνει. Αφού προγραμματίσετε μια αποστολή μπορείτε αν το επιθυμείτε να την επεξεργαστείτε ή να την ακυρώσετε επιλέγοντας «Προγραμματισμένα sms» από το μενού της υπηρεσίας.
Ναι, μπορείτε να στείλετε sms με μικρούς χαρακτήρες. Το μειονέκτημα σε αυτήν την περίπτωση είναι πως το μέγεθος του sms από 160 χαρακτήρες πέφτει στους 70 και το συνολικό μήκος του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 268 χαρακτήρες. Αν παρόλα αυτά θέλετε να στείλετε sms με μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες πρέπει να επιλέξετε την επιλογή Unicode από τη σελίδα της αποστολής και να γράψετε το κείμενο με μικρούς χαρακτήρες.
Θα πρέπει να επιλέξετε το Unicode και να πληκτρολογήσετε έπειτα το κείμενο σας σε αυτό το αλφάβητο. Λόγο της επιλογής αποστολής του κειμένου σε Unicode το πλήθος των χαρακτήρων μειώνεται από 160 σε 70 ανά sms.
Το κείμενο του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 612 ελληνικοί ή λατινικοί χαρακτήρες. Η χρέωση είναι διπλή για τα μηνύματα από 161 έως 306 χαρακτήρες, τριπλή από 307 έως 459 και τετραπλή από 460 έως 612.
Όχι, Οι χαρακτήρες : € , [ , ], { , } , ~ , ^ , | και \ απαιτούν μεγαλύτερο μέγεθος και λαμβάνονται σαν 2 χαρακτήρες. Σε κάθε περίπτωση ο μετρητής που έχουμε στην σελίδα της αποστολής sms σας δείχνει τη σωστή μέτρηση.
Αν θέλετε να στείλετε στην Ελλάδα τα τηλέφωνα μπορεί να είναι στη μορφή 69... ή 3069... ή +3069... .Αν θέλετε να στείλετε σε ένα (κινητό) τηλέφωνο του εξωτερικού τότε πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε το πρόθεμα της χώρας.
Μετά από κάθε αποστολή μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξή της από τη σελίδα των αναφορών παράδοσης. Στη σελίδα των αναφορών θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για κάθε έναν από τα τηλέφωνα της αποστολής σας.
Οι καταστάσεις είναι 3:
1) Παραδόθηκε
2) Αποστάλθηκε
3) Απέτυχε
Σημαίνει ότι, το μήνυμα έχει αποσταλεί στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας αλλά δεν έχει έρθει αναφορά παράδοσης. Το πιο πιθανόν είναι ότι το κινητό τηλέφωνο είναι κλειστό ή εκτός κάλυψης δικτύου. Όταν το κινητό ανοίξει ή βρεθεί εντός δικτύου θα παραλάβει το μήνυμα. Επίσης μπορεί να έχει παραδοθεί, αλλά να μην μας έχει έρθει αναφορά παράδοσης.
Σημαίνει ότι, το μήνυμα δεν παραδόθηκε στο κινητό. Συνήθως έχει καταργηθεί ο αριθμός του κινητού που στέλνεται το μήνυμα, οπότε και η κατάσταση 'απέτυχε' εμφανίζεται αμέσως. Επίσης αν ο αριθμός είναι ενεργός αλλά το κινητό είναι κλειστό για πάνω από 2 ημέρες, τότε το μήνυμα χάνεται και η κατάσταση γίνεται 'απέτυχε' από 'αποστάλθηκε'.
Αυτό σημαίνει πως η λίστα σας περιέχει πολλά τηλέφωνα τα οποία δεν είναι ενεργά. Σε αυτά τα τηλέφωνα αποστέλνονται τα sms κανονικά τόσο από εμάς όσο και από τους παρόχους, απλά δεν παραλαμβάνονται. Θα πρέπει να τα αφαιρέσετε από τη λίστα σας ή τις ομάδες σας ώστε να μην χρεώνεστε για αυτά σε μελλοντικές αποστολές.
Τα sms πρέπει να τα έχετε διαθέσιμα στο λογαριασμό σας πριν από κάθε αποστολή. Αν δεν έχετε το απαραίτητο υπόλοιπο στον λογαριασμό σας και κάνετε μία αποστολή τότε θα αποσταλούν τόσα sms όσα και το διαθέσιμο υπόλοιπό σας.
Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για το μέχρι πότε πρέπει να έχετε στείλει τα sms του λογαριασμού σας. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από την κλιμακωτή πτώση της τιμής αγοράς των sms κάνοντας μεγαλύτερες αγορές.
Η αγορά των sms μπορεί να γίνει με έναν από τους εξής τρόπους:
1) Με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς
2) Με πιστωτική κάρτα
3) Μέσω λογαριασμού Paypal

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμ. Λογ.: 5765-083853-535
IBAN: GR4401727650005765083853535
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

EUROBANK
Αριθμ. Λογ.: 0026.0472.10.0100248404
IBAN: GR4002604720000100100248404
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αριθμ. Λογ.: 48951750701
IBAN: GR6401104890000048951750701
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

ALPHA BANK
Αριθμ. Λογ.: 660.00.2310.045237
IBAN: GR0801406600660002310045237
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

Μετά από κάθε κατάθεση θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου ή email ή fax ή τέλος μέσω του live chat συστήματός μας για να δούμε την κατάθεση σας και να πιστώσουμε τα sms στον λογαριασμό σας.
Γίνεται, αρκεί να έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία τιμολογίου σας. Μετά από κάθε αγορά σας εκδίδουμε παραστατικό, απόδειξη ή τιμολόγιο και σας ενημερώνουμε με email για την έκδοση του. Αυτό είναι σε μορφή pdf και βρίσκετε στη σελίδα «ο λογαριασμός μου» από όπου μπορείτε να το κατεβάσετε.
Το διαθέσιμο υπόλοιπο φαίνεται πάνω δεξιά με του που συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.
Οι ομάδες είναι ένας τρόπος οργάνωσης των επαφών σας. Αντί να ανεβάζετε κάθε φορά τις επαφές σας με κάποιο αρχείο, μπορείτε να δημιουργήσετε μία ή περισσότερες ομάδες και να στέλνετε τα μηνύματα απλά επιλέγοντας από αυτές. Το ουσιαστικό πλεονέκτημα των ομάδων είναι ότι μπορείτε να έχετε πρόσβαση στης επαφές σας από οποιοδήποτε Η/Υ ή συσκευή έχει πρόσβαση στο Internet.
Μπορείτε να κάνετε ότι επεξεργασία θέλετε στις ομάδες επαφών σας. Όπως να προσθέσετε νέες επαφές μία προς μία ή από κάποιο αρχείο, να αναζητήσετε μία επαφή, να την επεξεργαστείτε ή να την διαγράψετε. Γενικά μπορείτε να κάνετε τα πάντα που θα χρειαστείτε μέσα από τις ομάδες επαφών.
Μπορείτε να προσθέσετε επαφές είτε μέσω αρχείων (excel, txt, csv) είτε πληκτρολογώντας τις επαφές σας.
Οι ομάδες επαφών σας χρειάζονται:
1) Αν θέλετε να στέλνετε προσωποποιημένα sms.
2) Αν θέλετε να στέλνετε μαζικά sms από το κινητό σας, μέσω της android εφαρμογής μας.
3) Αν θέλετε να έχετε πρόσβαση στις επαφές σας από διαφορετικούς Η/Υ ή άλλες συσκευές.
Για να εξαγάγετε τις επαφές σας από το iPhone σας, υπάρχουν διάφοροι τρόποι που μπορείτε να ακολουθήσετε:

1) Μέσω iCloud:
Πηγαίνετε στην εφαρμογή "Ρυθμίσεις" στο iPhone.
Πατήστε στο όνομά σας/προφίλ στην κορυφή για πρόσβαση στις ρυθμίσεις του Apple ID.
Πατήστε στο "iCloud".
Βεβαιωθείτε ότι η επιλογή "Επαφές" είναι ενεργοποιημένη (πράσινο).
Σε έναν υπολογιστή, επισκεφθείτε το iCloud.com και συνδεθείτε με το ίδιο Apple ID.
Κάντε κλικ στο "Επαφές".
Επιλέξτε τις επαφές που επιθυμείτε να εξαγάγετε.
Κάντε κλικ στο εικονίδιο του γραναζιού στην κάτω αριστερή γωνία και επιλέξτε "Εξαγωγή vCard". Οι επιλεγμένες επαφές θα κατέβουν ως αρχείο .vcf.

2) Μέσω iTunes (για παλαιότερα iPhone και υπολογιστές με παλαιότερες εκδόσεις macOS ή Windows):
Συνδέστε το iPhone στον υπολογιστή σας και εκκινήστε το iTunes.
Κάντε κλικ στο εικονίδιο της συσκευής που αντιπροσωπεύει το iPhone σας.
Στην αριστερή πλευρική στήλη, κάντε κλικ στο "Πληροφορίες".
Επιλέξτε "Συγχρονισμός επαφών με" και επιλέξτε "Windows Contacts" ή "Google Contacts".
Κάντε κλικ στο "Εφαρμογή" για συγχρονισμό.

3) Αποστολή της επαφής μέσω email ή μηνύματος:
Ανοίξτε την εφαρμογή Επαφές στο iPhone σας.
Επιλέξτε την επαφή που θέλετε να μοιραστείτε.
Κατεβείτε και πατήστε στο "Κοινοποίηση επαφής".
Επιλέξτε "Mail" ή "Μήνυμα" για να στείλετε την επαφή ως αρχείο .vcf.

4) Εφαρμογές τρίτων:
Υπάρχουν διάφορες εφαρμογές διαθέσιμες στο App Store που επιτρέπουν την εύκολη εξαγωγή επαφών. Εφαρμογές με όνομα σαν "My Contacts Backup" ή το "Export Contacts" είναι δημοφιλείς επιλογές. Πάντα να είστε προσεκτικοί όταν δίνετε πρόσβαση σε εφαρμογές τρίτων σε ευαίσθητες πληροφορίες.

5) Χρησιμοποιώντας την εφαρμογή 'Move to iOS' (για μεταφορά σε συσκευή Android):
Εάν μεταφέρετε επαφές επειδή αλλάζετε σε κινητό Android, η εφαρμογή 'Move to iOS' στο Google Play Store μπορεί να σας βοηθήσει να μεταφέρετε τις επαφές, τα μηνύματα και άλλα δεδομένα από το iPhone στο Android κατά την αρχική εγκατάσταση της συσκευής Android. Στη συνέχεια μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την εφαρμογή μας (SmsBox Android App) ή άλλες μεθόδους για να εξάγετε τις επαφές σας από την Android συσκευή.

Επιλέξτε τη μέθοδο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας. Εάν εξάγετε επαφές για λόγους δημιουργίας αντιγράφων ασφαλείας, είναι καλή ιδέα να τις αποθηκεύσετε σε περισσότερες από μία τοποθεσίες ή μεθόδους.
Με την HLR (Home Location Register) μπορούμε να δούμε πληροφορίες για ένα νούμερο κινητής τηλεφωνίας, όπως αν είναι ενεργός αριθμός, αν έχει φραγή και σε ποιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας ανήκει.
Η υπηρεσία αυτή είναι χρήσιμη όταν θέλετε να κάνετε μία αποστολή σε μία λίστα τηλεφώνων για την οποία δεν ξέρετε αν είναι ανενεργά πολλά από αυτά. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε εύκολα να αφαιρέσετε από τις λίστες σας τους ανενεργούς αριθμούς και έτσι δεν στέλνετε sms τα οποία τελικά δεν παραδίδονται.
Έχει. Η χρέωση όμως είναι πολύ μικρότερη από ένα sms και συγκεκριμένα για κάθε αριθμό που θα γίνει έλεγχος η χρέωση είναι 0,01 € και αφαιρείται από τον λογαριασμό σας, σαν κλάσμα sms (πχ 0,2 sms).
Αν δεν σας ενδιαφέρει να στέλνετε μαζικά sms από την ιστοσελίδα μας, αλλά θέλετε να ενσωματώσετε την δυνατότητα αποστολής sms στην δικιά σας ιστοσελίδα ή εφαρμογή, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το HTTP API. Χρειάζονται κάποιες βασικές γνώσεις από web development και προγραμματισμό.
Τα προσωποποιημένα sms σας δίνουν την δυνατότητα να ξεφύγετε από την απρόσωπη μαζική αποστολή μηνυμάτων, που όλα τα μηνύματα έχουν το ίδιο κείμενο. Μπορείτε να στείλετε ταυτόχρονα όσα μηνύματα θέλετε στις επαφές σας εισάγοντας το όνομα και το επίθετο του κάθε παραλήπτη στο κείμενο του μηνύματος. Έτσι ο παραλήπτης δεν έχει την αίσθηση ότι του έχει έρθει ένα μήνυμα από μαζική αποστολή αλλά ότι το μήνυμα αυτό έχει γραφτεί για αυτόν.
Αν στέλνετε μηνύματα σε άτομα τα οποία γνωρίζετε το όνομα τους ή είναι πελάτες υπηρεσιών όπως ασφαλιστικών ή λογιστικών γραφείων τότε τα προσποιημένα sms μπορεί να σας φανούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.
Η χρέωση είναι ίδια απλά πρέπει να προσέχετε τους χαρακτήρες που θα έχει τελικά το μήνυμά σας μετά από την αντικατάσταση του ονόματος/επιθέτου. Έτσι αν μετά την αντικατάσταση του ονόματος ένα μήνυμα έχει μήκος 165 χαρακτήρες θα χρεωθεί σαν 2 (long sms).
Η διαδικασία για να στείλετε προσωποποιημένα μηνύματα είναι όπως συνήθως, απλά γράφετε τους χαρακτήρες %fn% όπου θέλετε να εμφανίζεται το όνομα , %ln% όπου θέλετε να εμφανίζεται το επίθετο του παραλήπτη και %fd% όπου θέλετε να εμφανίζεται το άλλο πεδίο. Φυσικά για να γίνει η αντικατάσταση του ονόματος/επιθέτου/πεδίου για ένα μήνυμα θα πρέπει να υπάρχει κάποια επαφή αποθηκευμένη σε μία ομάδα σας με το ίδιο τηλέφωνο με αυτό του παραλήπτη του μηνύματος. Αν κάνετε αποστολή από ομάδες επαφών, τότε είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει αποθηκευμένη επαφή με αυτό το τηλέφωνο. Έτσι για παράδειγμα αν έχετε την παρακάτω επαφή σε μία ομάδα σας: 6912345678 Νίκος Παπαγεωργίου συνεργάτης και στείλετε στο 6912345678 το μήνυμα με κείμενο: "Αγαπητέ κ. %ln%, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά ..." θα εμφανιστεί στο κινητό του παραλήπτη με αριθμό 6912345678 ως εξής: "Αγαπητέ κ. Παπαγεωργίου, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά ..."
Το Smsbox έχει συνεργαστεί με την ομάδα ανάπτυξης του Myschool, με αποτέλεσμα η υπηρεσία μαζικής αποστολής sms που προσφέρουμε να μπορεί να συνδεθεί πολύ εύκολα με αυτό. Μπορείτε έτσι να στείλετε sms από το Myschool μέσω της κορυφαίας σε ποιότητα υπηρεσίας μας και να είστε σίγουροι ότι αυτά παραδόθηκαν στην ώρα τους.
Οδηγίες για τη σύνδεση του Myschool με το Smsbox μπορείτε να βρείτε πατώντας παρακάτω:
Οδηγίες για τη σύνδεση του Myschool με το Smsbox
Το SMSBOX σας δίνει την δυνατότητα να λάβετε την συγκατάθεση των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR για το αν θέλουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν sms από εσάς (SMS Opt-In / Opt-Out). Για να το κάνετε αυτό, απλά βάζετε μέσα στο κείμενο του SMS το %link1% ή %link2% ή %link3% ανάλογα με τον τύπο της συγκατάθεσης, 1 ή 2 ή 3. Έτσι τους πηγαίνει στην αντίστοιχη σελίδα συγκατάθεσης όπου μπορούν να πατήσουν την επιθυμία τους.
1 SMS Εγγραφή / Opt-in: Σε αυτήν τη σελίδα, θα λαμβάνετε την συγκατάθεση των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δέχονται να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται σε μια ειδική ομάδα σας (GDPR ομάδα).
2 SMS Διαγραφή / Opt-out: Σε αυτήν τη σελίδα θα λαμβάνετε τις ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται στην ειδική ομάδα BLACKLIST.
3 SMS Εγγραφή και Διαγραφή: Σε αυτήν τη σελίδα, θα λαμβάνετε την συγκατάθεση ή την διαγραφή των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δέχονται ή δεν δέχονται να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται σε μια ειδική ομάδα σας (GDPR ομάδα) για τις εγγραφές και στην ομάδα σας BLACKLIST τις διαγραφές.

Αποστολη SMS

Για να κάνετε μια μαζική αποστολή sms χρειάζονται 3 πράγματα:
1) Να ορίσετε τον αποστολέα
2) Να γράψετε το κείμενο του sms
3) Να προσθέσετε τη λίστα με τα τηλέφωνα τα οποία θέλετε να παραλάβουν το sms
Είναι το κείμενο που θα φαίνεται στο τηλέφωνο αυτού που θα λάβει το sms. Σαν όνομα αποστολέα μπορείτε να βάλετε μέχρι 11 λατινικούς χαρακτήρες ή μέχρι 13 ψηφία.
Το κείμενο του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 612 ελληνικοί ή λατινικοί χαρακτήρες. Η χρέωση είναι διπλή για τα μηνύματα από 161 έως 306 χαρακτήρες, τριπλή από 307 έως 459 και τετραπλή από 460 έως 612. Οι χαρακτήρες : € , [ , ], { , } , ~ , ^ , | και \ απαιτούν μεγαλύτερο μέγεθος και λαμβάνονται σαν 2 χαρακτήρες.
Υπάρχουν 3 διαθέσιμοι τρόποι να προσθέσετε παραλήπτες σε μία αποστολή:
1) Να τους πληκτρολογήσετε (ισχύει για μέχρι 10 τηλέφωνα)
2) Να ανεβάσετε ένα αρχείο που περιέχει τα τηλέφωνο ( υποστηρίζονται αρχεία .xls, .xlsx, .txt, .csv)
3) Επιλέγοντας μία ή περισσότερες ομάδες ή τμήμα της από της ομάδες επαφών που έχετε ορίσει ήδη.
Ναι. Από τη σελίδα της αποστολής sms μπορείτε να προγραμματίσετε μια αποστολή. Θα πρέπει να επιλέξετε την ημερομηνία και την ώρα που επιθυμείτε αυτή να γίνει. Αφού προγραμματίσετε μια αποστολή μπορείτε αν το επιθυμείτε να την επεξεργαστείτε ή να την ακυρώσετε επιλέγοντας «Προγραμματισμένα sms» από το μενού της υπηρεσίας.
Ναι, μπορείτε να στείλετε sms με μικρούς χαρακτήρες. Το μειονέκτημα σε αυτήν την περίπτωση είναι πως το μέγεθος του sms από 160 χαρακτήρες πέφτει στους 70 και το συνολικό μήκος του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 268 χαρακτήρες. Αν παρόλα αυτά θέλετε να στείλετε sms με μικρούς ελληνικούς χαρακτήρες πρέπει να επιλέξετε την επιλογή Unicode από τη σελίδα της αποστολής και να γράψετε το κείμενο με μικρούς χαρακτήρες.
Θα πρέπει να επιλέξετε το Unicode και να πληκτρολογήσετε έπειτα το κείμενο σας σε αυτό το αλφάβητο. Λόγο της επιλογής αποστολής του κειμένου σε Unicode το πλήθος των χαρακτήρων μειώνεται από 160 σε 70 ανά sms.
Το κείμενο του μηνύματος μπορεί να είναι μέχρι 612 ελληνικοί ή λατινικοί χαρακτήρες. Η χρέωση είναι διπλή για τα μηνύματα από 161 έως 306 χαρακτήρες, τριπλή από 307 έως 459 και τετραπλή από 460 έως 612.
Όχι, Οι χαρακτήρες : € , [ , ], { , } , ~ , ^ , | και \ απαιτούν μεγαλύτερο μέγεθος και λαμβάνονται σαν 2 χαρακτήρες. Σε κάθε περίπτωση ο μετρητής που έχουμε στην σελίδα της αποστολής sms σας δείχνει τη σωστή μέτρηση.
Αν θέλετε να στείλετε στην Ελλάδα τα τηλέφωνα μπορεί να είναι στη μορφή 69... ή 3069... ή +3069... .Αν θέλετε να στείλετε σε ένα (κινητό) τηλέφωνο του εξωτερικού τότε πρέπει οπωσδήποτε να προσθέσετε το πρόθεμα της χώρας.

Αναφορες Παραδοσης

Μετά από κάθε αποστολή μπορείτε να ενημερωθείτε για την εξέλιξή της από τη σελίδα των αναφορών παράδοσης. Στη σελίδα των αναφορών θα βρείτε αναλυτικές πληροφορίες για κάθε έναν από τα τηλέφωνα της αποστολής σας.
Οι καταστάσεις είναι 3:
1) Παραδόθηκε
2) Αποστάλθηκε
3) Απέτυχε
Σημαίνει ότι, το μήνυμα έχει αποσταλεί στο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας αλλά δεν έχει έρθει αναφορά παράδοσης. Το πιο πιθανόν είναι ότι το κινητό τηλέφωνο είναι κλειστό ή εκτός κάλυψης δικτύου. Όταν το κινητό ανοίξει ή βρεθεί εντός δικτύου θα παραλάβει το μήνυμα. Επίσης μπορεί να έχει παραδοθεί, αλλά να μην μας έχει έρθει αναφορά παράδοσης.
Σημαίνει ότι, το μήνυμα δεν παραδόθηκε στο κινητό. Συνήθως έχει καταργηθεί ο αριθμός του κινητού που στέλνεται το μήνυμα, οπότε και η κατάσταση 'απέτυχε' εμφανίζεται αμέσως. Επίσης αν ο αριθμός είναι ενεργός αλλά το κινητό είναι κλειστό για πάνω από 2 ημέρες, τότε το μήνυμα χάνεται και η κατάσταση γίνεται 'απέτυχε' από 'αποστάλθηκε'.
Αυτό σημαίνει πως η λίστα σας περιέχει πολλά τηλέφωνα τα οποία δεν είναι ενεργά. Σε αυτά τα τηλέφωνα αποστέλνονται τα sms κανονικά τόσο από εμάς όσο και από τους παρόχους, απλά δεν παραλαμβάνονται. Θα πρέπει να τα αφαιρέσετε από τη λίστα σας ή τις ομάδες σας ώστε να μην χρεώνεστε για αυτά σε μελλοντικές αποστολές.

Αγορα SMS - Πληρωμες

Τα sms πρέπει να τα έχετε διαθέσιμα στο λογαριασμό σας πριν από κάθε αποστολή. Αν δεν έχετε το απαραίτητο υπόλοιπο στον λογαριασμό σας και κάνετε μία αποστολή τότε θα αποσταλούν τόσα sms όσα και το διαθέσιμο υπόλοιπό σας.
Δεν υπάρχει χρονικός περιορισμός για το μέχρι πότε πρέπει να έχετε στείλει τα sms του λογαριασμού σας. Αυτό σημαίνει πρακτικά ότι μπορείτε να επωφεληθείτε από την κλιμακωτή πτώση της τιμής αγοράς των sms κάνοντας μεγαλύτερες αγορές.
Η αγορά των sms μπορεί να γίνει με έναν από τους εξής τρόπους:
1) Με κατάθεση σε έναν από τους τραπεζικούς μας λογαριασμούς
2) Με πιστωτική κάρτα
3) Μέσω λογαριασμού Paypal

ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Αριθμ. Λογ.: 5765-083853-535
IBAN: GR4401727650005765083853535
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

EUROBANK
Αριθμ. Λογ.: 0026.0472.10.0100248404
IBAN: GR4002604720000100100248404
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
Αριθμ. Λογ.: 48951750701
IBAN: GR6401104890000048951750701
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

ALPHA BANK
Αριθμ. Λογ.: 660.00.2310.045237
IBAN: GR0801406600660002310045237
Δικαιούχος λογαριασμού: Φουρναράκης Πέτρος

Μετά από κάθε κατάθεση θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω τηλεφώνου ή email ή fax ή τέλος μέσω του live chat συστήματός μας για να δούμε την κατάθεση σας και να πιστώσουμε τα sms στον λογαριασμό σας.
Γίνεται, αρκεί να έχετε συμπληρώσει τα στοιχεία τιμολογίου σας. Μετά από κάθε αγορά σας εκδίδουμε παραστατικό, απόδειξη ή τιμολόγιο και σας ενημερώνουμε με email για την έκδοση του. Αυτό είναι σε μορφή pdf και βρίσκετε στη σελίδα «ο λογαριασμός μου» από όπου μπορείτε να το κατεβάσετε.
Το διαθέσιμο υπόλοιπο φαίνεται πάνω δεξιά με του που συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.

Υπολοιπες Υπηρεσιες

Με την HLR (Home Location Register) μπορούμε να δούμε πληροφορίες για ένα νούμερο κινητής τηλεφωνίας, όπως αν είναι ενεργός αριθμός, αν έχει φραγή και σε ποιο δίκτυο κινητής τηλεφωνίας ανήκει.
Η υπηρεσία αυτή είναι χρήσιμη όταν θέλετε να κάνετε μία αποστολή σε μία λίστα τηλεφώνων για την οποία δεν ξέρετε αν είναι ανενεργά πολλά από αυτά. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε εύκολα να αφαιρέσετε από τις λίστες σας τους ανενεργούς αριθμούς και έτσι δεν στέλνετε sms τα οποία τελικά δεν παραδίδονται.
Έχει. Η χρέωση όμως είναι πολύ μικρότερη από ένα sms και συγκεκριμένα για κάθε αριθμό που θα γίνει έλεγχος η χρέωση είναι 0,01 € και αφαιρείται από τον λογαριασμό σας, σαν κλάσμα sms (πχ 0,2 sms).
Αν δεν σας ενδιαφέρει να στέλνετε μαζικά sms από την ιστοσελίδα μας, αλλά θέλετε να ενσωματώσετε την δυνατότητα αποστολής sms στην δικιά σας ιστοσελίδα ή εφαρμογή, τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το HTTP API. Χρειάζονται κάποιες βασικές γνώσεις από web development και προγραμματισμό.
Τα προσωποποιημένα sms σας δίνουν την δυνατότητα να ξεφύγετε από την απρόσωπη μαζική αποστολή μηνυμάτων, που όλα τα μηνύματα έχουν το ίδιο κείμενο. Μπορείτε να στείλετε ταυτόχρονα όσα μηνύματα θέλετε στις επαφές σας εισάγοντας το όνομα και το επίθετο του κάθε παραλήπτη στο κείμενο του μηνύματος. Έτσι ο παραλήπτης δεν έχει την αίσθηση ότι του έχει έρθει ένα μήνυμα από μαζική αποστολή αλλά ότι το μήνυμα αυτό έχει γραφτεί για αυτόν.
Αν στέλνετε μηνύματα σε άτομα τα οποία γνωρίζετε το όνομα τους ή είναι πελάτες υπηρεσιών όπως ασφαλιστικών ή λογιστικών γραφείων τότε τα προσποιημένα sms μπορεί να σας φανούν ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο.
Η χρέωση είναι ίδια απλά πρέπει να προσέχετε τους χαρακτήρες που θα έχει τελικά το μήνυμά σας μετά από την αντικατάσταση του ονόματος/επιθέτου. Έτσι αν μετά την αντικατάσταση του ονόματος ένα μήνυμα έχει μήκος 165 χαρακτήρες θα χρεωθεί σαν 2 (long sms).
Η διαδικασία για να στείλετε προσωποποιημένα μηνύματα είναι όπως συνήθως, απλά γράφετε τους χαρακτήρες %fn% όπου θέλετε να εμφανίζεται το όνομα , %ln% όπου θέλετε να εμφανίζεται το επίθετο του παραλήπτη και %fd% όπου θέλετε να εμφανίζεται το άλλο πεδίο. Φυσικά για να γίνει η αντικατάσταση του ονόματος/επιθέτου/πεδίου για ένα μήνυμα θα πρέπει να υπάρχει κάποια επαφή αποθηκευμένη σε μία ομάδα σας με το ίδιο τηλέφωνο με αυτό του παραλήπτη του μηνύματος. Αν κάνετε αποστολή από ομάδες επαφών, τότε είναι σίγουρο ότι θα υπάρχει αποθηκευμένη επαφή με αυτό το τηλέφωνο. Έτσι για παράδειγμα αν έχετε την παρακάτω επαφή σε μία ομάδα σας: 6912345678 Νίκος Παπαγεωργίου συνεργάτης και στείλετε στο 6912345678 το μήνυμα με κείμενο: "Αγαπητέ κ. %ln%, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά ..." θα εμφανιστεί στο κινητό του παραλήπτη με αριθμό 6912345678 ως εξής: "Αγαπητέ κ. Παπαγεωργίου, σας ευχόμαστε χρόνια πολλά ..."
Το Smsbox έχει συνεργαστεί με την ομάδα ανάπτυξης του Myschool, με αποτέλεσμα η υπηρεσία μαζικής αποστολής sms που προσφέρουμε να μπορεί να συνδεθεί πολύ εύκολα με αυτό. Μπορείτε έτσι να στείλετε sms από το Myschool μέσω της κορυφαίας σε ποιότητα υπηρεσίας μας και να είστε σίγουροι ότι αυτά παραδόθηκαν στην ώρα τους.
Οδηγίες για τη σύνδεση του Myschool με το Smsbox μπορείτε να βρείτε πατώντας παρακάτω:
Οδηγίες για τη σύνδεση του Myschool με το Smsbox
Το SMSBOX σας δίνει την δυνατότητα να λάβετε την συγκατάθεση των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR για το αν θέλουν να συνεχίσουν να λαμβάνουν sms από εσάς (SMS Opt-In / Opt-Out). Για να το κάνετε αυτό, απλά βάζετε μέσα στο κείμενο του SMS το %link1% ή %link2% ή %link3% ανάλογα με τον τύπο της συγκατάθεσης, 1 ή 2 ή 3. Έτσι τους πηγαίνει στην αντίστοιχη σελίδα συγκατάθεσης όπου μπορούν να πατήσουν την επιθυμία τους.
1 SMS Εγγραφή / Opt-in: Σε αυτήν τη σελίδα, θα λαμβάνετε την συγκατάθεση των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δέχονται να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται σε μια ειδική ομάδα σας (GDPR ομάδα).
2 SMS Διαγραφή / Opt-out: Σε αυτήν τη σελίδα θα λαμβάνετε τις ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δεν επιθυμούν να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται στην ειδική ομάδα BLACKLIST.
3 SMS Εγγραφή και Διαγραφή: Σε αυτήν τη σελίδα, θα λαμβάνετε την συγκατάθεση ή την διαγραφή των πελατών σας με βάση τον νέο κανονισμό GDPR. Δηλαδή, ότι δέχονται ή δεν δέχονται να λαμβάνουν SMS από εσάς. Τα αποτελέσματα σώζονται σε μια ειδική ομάδα σας (GDPR ομάδα) για τις εγγραφές και στην ομάδα σας BLACKLIST τις διαγραφές.
Για να σας εξασφαλίσουμε μια κορυφαία εμπειρία, χρησιμοποιούμε cookies. Κάνοντας κλικ ή περιηγηθείτε στον ιστότοπό μας, συμφωνείτε με τη συλλογή πληροφοριών από το smsbox.gr μέσω cookies. Μάθετε περισσότερα ...
Συμφωνώ