Τα social media (facebook, twetter, Instagram κ.α.) δεν πρέπει να τα βλέπετε ως ανταγωνιστικά στα μαζικά sms, αλλά ως άλλο ένα κανάλι επικοινωνίας με τους πελάτες. Αυτό άλλωστε προτείνουν και οι περισσότεροι διαφημιστές και ειδικοί του marketing.
Η καλύτερη στρατηγική μάλιστα είναι ο συνδυασμός αυτών των δυο καναλιών, ο οποίος πολλαπλασιάζει την ισχύ τους και εξαλείφει τις αδυναμίες τους.
Ας δούμε πρώτα τις βασικές διαφορές μεταξύ των μαζικών sms και των social media.
Ας σταθούμε στο μικρό μέγεθος το SMS και στην αδυναμία να συμπεριλάβει εικόνα ή βίντεο. Αυτό το φαινομενικά μειονέκτημά του είναι η βασική αιτία που κάνει κάποιον που το λαμβάνει να το διαβάσει, αφενός άμεσα, αφετέρου με προσοχή
Η σκέψη πως το SMS μπορεί να είναι σημαντικό, δεν οφείλεται σε κάποια παραπλάνηση, αλλά στο γεγονός πως το κανάλι του SMS είναι ένα ιδιωτικό κανάλι.
Το SMS ως ένα ιδιωτικό κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της επιχείρησής σας και των πελατών σας, επιτρέπει να γίνει η προώθηση προϊόντων μέσα από αυτό πιο προσωπική και κατά συνέπεια πιο εύκολα δεκτική. Φανταστείτε το εναλλακτικά σαν να μιλάτε εσείς προσωπικά με τον πελάτη, και όχι σαν να κάνετε μια δημοσίευση η οποία απευθύνετε προς όλους ανεξαίρετος.
Αυτή η ιδιωτικότητα του καναλιού του SMS προϋποθέτει και αντίστοιχη χρήση από τη μεριά σας για να αποδώσει. Καλό είναι όταν στέλνετε SMS αυτό να έχει αξία για τον παραλήπτη. Προσφορές, ενημέρωση για σημαντικά θέματα, ευχές είναι μερικά παραδείγματα τέτοιας αξίας.
Ας έρθουμε τώρα στο βασικό ερώτημα, του πως να συνδυάσετε το SMS Marketing με τα Social Media, έτσι ώστε να πολλαπλασιάσετε τη δύναμη και των δύο και να πετύχετε καλύτερα αποτελέσματα.
Α) Κατευθύνετε το κοινό στη σελίδα σας στο facebook ή σε άλλο κοινωνικό δίκτυο στέλνοντας SMS στην είδη υπάρχουσα λίστα πελατών παροτρύνοντάς τους να σας ακολουθήσουν. Το να δώσετε ένα κίνητρο εδώ (όπως τη συμμετοχή σε ένα διαγωνισμό) θα κάνει τη διαδικασία πολύ πιο αποτελεσματική.
Β) Κατευθύνετε επισκέπτες στο post που έχετε κάνει με αντίστοιχο τρόπο. Αυτό είναι πολύ χρήσιμο και αποδοτικό, αφού τα περισσότερα social media δεν εξασφαλίζουν πως μία δημοσίευση σας θα διαβαστεί από όλους που σας ακολουθούν.
Γ) Μην ξεχνάτε σε αυτό το σημείο πως με το SMS μπορείτε να ενημερώσετε - να προβληθείτε σε ένα μεγαλύτερο σύνολο, αφού πολλοί είναι κάτοχοι κινητού τηλεφώνου οι οποίοι δεν είναι παράλληλα και χρήστες των social media. Οπότε μην αφήνετε πελάτες σας εκτός των ενημερώσεων και των προσφορών σας.
Δ) Τέλος για να ξεφύγετε από τον περιορισμό που θέτει το SMS στο μέγεθος του σε χαρακτήρες αλλά και στην ύπαρξη εικόνων ή βίντεο, μπορείτε πολύ απλά να προσθέσετε ένα σύνδεσμο (link) προς μια δημοσίευση (post). Έτσι και το κείμενο του SMS είναι σύντομο και αυτός που θέλει περισσότερες πληροφορίες μπορεί να τις βρει πατώντας στο σύνδεσμο.
* Η προσφορά ισχύει για αγορές μέχρι 1000 sms.
Δημιουργια Λογαριασμου